تصمیم مورینیو برای معاوضه پوگبا و راکیتیچ

سایت رسمی فوتبالی - خوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، آماده است تا اجازه جدایی پل پوگبا از اولدترافورد را صادر کرده تا بتواند تیمش را برای سال آینده تقویت کند.

به گزارش فوتبالی، مربی پرتغالی این تابستان قصد مدافعان قدرتمند برای تقویت خط دفاع خود را داشت. اما مدیران باشگاه حاضر به هری مگوایر یا توبی آلدرویرلد نشدند. بر اساس آخرین خبرها از اسپانیا، اولویت مورینیو برای سال 2019 مدافع نیست. به گفته نشریه اسپانیای بالون دور مورینیو تصمیم گرفته که بازیکن تیم ملی فرانسه را با ایوان راکیتیچ از بارسلونا معاوضه کند. راکیتیچ این تابستان نمایش درخشانی برای تیم ملی کرواسی داشت. تیم زلاتکو دالیچ توانست به فینال جام جهانی برسد اما در این دیدار برابر فرانسه شکست خورد و نایب قهرمان جهان شد. 

سرمربی یونایتد امیدوار است که بتواند ایوان راکیتیچ را به اولدترافورد بیاورد. هرچند این بازیکن 30 ساله تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد. اسپرت ژوئن امسال از وجود بند فسخ 110 ملیون پوندی در قرارداد بازیکن سابق سویا و شالکه با بارسلونا خبر داده بود. اما بالون دور مدعی شده که مورینیو معتقد است که می تواند مدیرعامل بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو، را قانع کند که معاوضه پوگبا و راکیتیچ را بپذیرد. مسئولان بارسلونا از هواداران قدیمی بازیکن سابق یوونتوس هستند و بارها سعی کرده اند که او را به خدمت بگیرند. راکیتیچ این تابستان پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرد به این امید که وفاداری او باعث دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد شود. اما امید او با اخباری که در رابطه با معاوضه با پوگبا منتشر شده، ناامید شده است. 


فوتبالی راکیتیچ ,پوگبا ,بازیکن ,مورینیو ,معاوضه ,قرارداد ,معاوضه پوگبا ,بازیکن سابق ,ایوان راکیتیچ ,مورینیو برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

bertChlo سانیا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. مجله اینترنتی وارتان ادیت ها|مرجع جدیدترین ادیت های بازی ها lawsonbesl49 website فلزیاب تصویری 09102191330 خرید فروش انواع فلزیاب09100061388 پدرو رودریگز سایت جهان نما