شرکت مانیس در زمینه ی واردات یراق آلات و تجهیزات درب اتوماتیک شیشه ای از جمله موتور درب شیشه ای اتوماتیک در ایران، جایگاه ویژه ای دارد. برندهایی که این مجموعه نمایندگی آن را در ایران برعهده دارد شامل Optima ، KABA ، Erico ، ES200 می باشد.

 موتور درب اتوماتیک شیشه ای یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعات آن می باشد که درون اپراتور قرار گرفته می شود. در واقع عملکرد درست این قطعه موجب می شود که درب اتوماتیک به درستی باز و بسته شود. نقش موتور در درب شیشه ای اتوماتیک، جابه جایی لت ها و شیشه می باشد. بیشتر موتورهای اپراتور درب شیشه ای چپگرد و راستگرد هستند و از یک موتور با دوسیم پیچ استفاده میکنند.که در مسیر هر سیم پیچ خازنی را برای عملکرد بهتر موتور قرار میدهند برای سیم کشی موتور اپراتور باید دقت داشت که خروجی موتور دارای ۴ سیم میباشد.یک سیم که سیم ارت بوده و باعث دفع نوسان برق می شود و دو سیم به دو سر خازن وصل میشود هر خازن جهت حرکت به یک جهت می باشدو یک سیم باقی مانده نول دستگاه و مشترک میباشد.

ادامه مطلب 


manis.rozblog.com موتور ,شیشه ,اتوماتیک ,اپراتور ,اتوماتیک شیشه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نرم افزارهاي نابینایان و ترفندهای رایانه ibilityli Shop کافۿ کره اے ???? کسب درآمد در منزل اخبار پزشکی و سلامت طراحی سایت سایت تفریحی گوگل دانلود2