مهم ترین نکاتی که مشتریان باید هنگام  درب اتوماتیک شیشه ای بدان توجه کنند تا بر اساس نیازشان انتخاب درست را انجام می دهند. 

سرعت حرکت درب : یکی از عواملی که باید هنگام  درب اتوماتیک بدان توجه شود، سرعت حرکت لت های درب می باشد این ویژگی وابسته به پایداری حرکت، وزن و عمر مفید قطعات می باشد. اگر سرعت حرکت لت های درب ، بالای ۱.۲ متر بر ثانیه باشد، سبب افزایش خدمات پس از و آسیب‌رسانی به قطعات و حتی مصرف‌کنندگان می‌گردد و همچنین در صورتی که پایین‌تر از ۰.۷ متر بر ثانیه باشد سبب برخورد افراد با درب می‌شود و این  نشانگر عدم وجود موتور و مدار کنترل با کیفیت بر روی درب می‌باشد.

 وزن قابل‌حمل : میزان وزن قابل تحمل این نوع درب ها به وزن لنگه‌ها و سرعت و نوع موادی است که برای ساخت لنگه‌ها استفاده می شود، بستگی دارد. به گونه ای که هرچقدر وزن افزایش یابد، سرعت باز و بسته شدن درب کاهش می یابد. در نتیجه باید به تمامی این عوامل هنگام توجه شود.

محدودیت تردد: یکی از ویژگی های مهم اپراتورهای درب شیشه ای اتوماتیک، نداشتن محدود تردد می باشد. اگر کسب و کار شما یا مکانی که می خواهید درب را نصب کنید، رفت و آمد زیاد است می توانید از اپراتورهای Optima , KABAES200  که از مشخصات منحصر به فرد آن ها نداشتن محدودیت تردد می باشد استفاده کنید. مانیس در یکی از وارد کننده های اصلی این محصولات در ایران می باشد و تمامی محصولات این مجموعه دارای گارانتی و راهنمای نصب می باشند. ارائه مشاوره های رایگان کارشناسان فنی مانیس در این شرکت را سایرین متمایز ساخته است.

ادامه مطلب 


manis.rozblog.com سرعت ,تردد ,توجه ,شیشه ,هنگام ,سرعت حرکت ,محدودیت تردد ,هنگام  درب ,باید هنگام ,باید هنگام  درب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سی دی نقش اخبار بروز MOD GAME عشق نهفته بیکلام موزیک گردشگری عشق افلاطونی هدف در زندگی