درب اتوماتیک شیشه ای ورودی منحصر به فرد و ظریف را بدون از دست دادن قابلیت کشویی فراهم می سازد. نصب این نوع از درب شیشه ای اتوماتیک در ورودی هتل و هایپر مارکت های بزرگ و مکان هایی که زیبایی و مدرن بودن می تواند در رونق کسب و کار تاثیرگذار باشد، مرسوم است. درب اتوماتیک شیشه ای کرو (نیم گرد) را با درب شیشه ای گردان که شامل 4 لت می باشد که از مرکز روی یک محور می چرخند، اشتباه نگیرید . این نوع درب ها از نوع کشویی بوده که فریم و شیشه و اپراتور آن ها به حالت منحنی درآمده است به همین دلیل نسبت به سایر مدل ها قیمت بالاتری دارد.

ساختار این نوع درب ها به گونه ای می باشد که در مقیسه با درب اتوماتیک اسلایدی معمولی 30 تا 40 درصد فضای بیشتر جهت اجرا نیاز دارند. 

در صورتی که برای نصب درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد با متخصصان فنی مانیس دُر تماس بگیرید ، در اسرع وقت در محل پروژه حاضر می شوند تا با توجه به متراژ پروژه ، شعاع متناسب با ورودی را بدست آورند و سپس درب اتوماتیک مناسب با فضا را برای مصرف کننده طراحی و اجرا کنند. 

حضور متخصصان در محل پروژه موجب خواهد شد که با توجه به نوع کاربری و میزان تردد در ساختمان موردنظر، اپراتور متناسب با پروژه شما را معرفی کنند چرا که مجموعه مانیس تنها وارد کننده مستقیم 4 برند معروف اپراتور نظیر اپتیما ، کابا ، اریکو و ES200 در ایران می باشند و سال ها در این حوزه فعالیت و تجربه دارند.


manis.rozblog.com اتوماتیک ,شیشه ,پروژه ,ورودی ,اپراتور ,اتوماتیک شیشه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

STARMAX فروش فلزیاب | 09100061386 فرات دانلود تحقیق نوتار وب سایت رسمی قاسم ارغیده تخفیف وبلاگ پول bostoblack